Uusimme visuaalisen ilmeemme

Olemme uusineet visuaalisen ilmeemme syyskuun alussa. Lähtökohtana uudistukselle oli tarve monimuotoisemmalle tiedon visualisoinnille, selkeämmälle ja aidommalle Labquality-brändille sekä ylipäänsä halu raikastaa visuaalista ilmettämme.

Logomme vuodelta 2013 pysyy edelleen samana, mutta sen rinnalla käytetty Q-elementti poistuu nyt käytöstä kokonaan.  Uudistus tehtiin yhteistyössä Creative Agency Kubon kanssa. Kubon projektivastaava Markus Frey on suunnitellut logomme, joten olimme iloisia, että yhteistyön jatkaminen oli mahdollista.

Uudistunut Labquality on raikas, aito, ammattimainen ja nykyaikainen. Suurin muutos on uudet brändikuvamme, jotka on tuottanut valokuvaaja Jefunne Gimpel. Kuviin on haettu teemat Labqualityn toimialueelta: laboratorioista, sosiaali- ja terveydenhuollon toimialalta sekä omista toimitiloistamme. Visuaalista viestintäämme vahvistamaan on myös luotu Labqualityn oma ikonivalikoima, joka toimii näyttävänä monikanavaisena elementtinä niin digissä kuin printissä. Osa ikoneistamme on Kubon ja osa markkinointisuunnittelijamme Liisa Mäyränpään käsialaa.  Olemme uudistuksessa panostaneet erityisesti myös tiedon visualisoimiseen selkein infograafein.

”Mielestämme lopputulos on erittäin raikas ja uudenlainen. Olemme päässeet kohti yhdenmukaisempaa ilmettä, joka on hyvin monikäyttöinen, koska käytössämme on juuri meidän tarpeisiimme mietityt brändikuvat sekä graafiset elementit,” iloitsee viestintäpäällikkö Nanna Shemeikka. Otamme uuden visualisen ilmeen käyttöön asteittain. Ensimmäisenä se näkyy henkilöstömme asiakastilaisuuksissa pitämissä esityksissä, sosiaalisessa mediassa sekä muissa digikanavissamme. Myös esitteitä ja muita painotuotteitamme uudistamme syksyn aikana tarpeen mukaan.


Lisätietoja antaa viestintäpäällikkö Nanna Shemeikka puh. 040 718 6855, nanna.shemeikka(at)labquality.fi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Pin It on Pinterest

Jaa sivu